Populārākas Posts

Redaktora Izvēle - 2019

Šī sievietes atkarība no kopīgas ādas kopšanas produkta, kas atstājusi viņas ādu neapstrādātu un sadedzinātu

Kad es pirmo reizi redzēju Juli-Anne Coward, 50 gadus vecas sievietes no Anglijas, es biju pazaudējis vārdus. Kas varētu būt noticis, lai viņas āda izskatītos šādā veidā, un vai tas ir neparasts nelaimes gadījums vai stāvoklis, kas notiek biežāk nekā mēs zinām? Šeit ir viņas stāsts, kā arī atsauksmes no top dermatologiem.

Ikdienas pasts ziņo, Coward atzina, ka ir atkarīgs no steroīdu krēmiem lielākajā daļā dzīves, pēc tam, kad viņa māte sāka ārstēt viņu ar viņiem tikai trīs mēnešus vecs, lai palīdzētu nomierināt viņas niezošo ekzēmu. Gadu gaitā, kad viņa mēģināja atrauties no krēmiem, Coward sāka cīnīties ar "aktuālu steroīdu izņemšanu", kas atstāja viņu ar sāpīgām, krekinga ādas uzliesmojumiem (skatiet to šeit un šeit). Vienā brīdī viņa teica, ka viņas viss ķermenis tika pārklāts ar "neapstrādātiem plankumiem un izplūdušām vārīšanās vietām".

Jums var arī patikt: Sievietei, kas ārstē ekzēmu, mirst pēc Tumeric IV

"Jo ilgāk es esmu bez viņiem, jo ​​labāk es kļūšu," teica Kovards Ikdienas pasts. "Tas bija patiešām emocionāls. Es sobbed un sobbed, jo es nevarēju noticēt, ka tas notiek ar mani. Man bija bailes par izredzes, kas nāca, arī, bet es zināju, ka man nācās no krēmiem, lai apturētu šo reizi Katru dienu tagad es jūtos labāk un labāk.Es gribu teikt citiem, ka es saprotu, ka steroīdu krēmi ir izbraucami, bet atbalsts ir tur [viņa pievienojās tiešsaistes atbalsta grupai, Starptautiskajai steroīdu atkarībai Tīkls, 2016. gadā]. Es noteikti redzu progresu, man izdevās četru jūdžu gājiena attālumā no otras dienas, ko es neesmu darījis gados. " Iemesls? Gļēvs saka, ka viņa bija tik sāpīga, viņa diez vai varēja uzvilkt drēbes, un, kad viņa to izdarīja, viņai bija jāvalkā tās ārā, lai šuves nebūtu kairinājušas viņas ādu.

Kad Coward sasniedza savu 20 gadu vecumu, viņa katru dienu lietoja mazas devas steroīdu krēmu, lai saglabātu ādas ādu, bet, kad viņa to pārtrauca, viņas āda atkal uzliesmoja. "Tas gandrīz jutās kā atkarība. Ja es to nepiemērotu, mana āda sāks sadedzināt. Vienīgais veids, kā es to varu aprakstīt cilvēkiem, ir tas, ka man šķiet, ka manas drēbes ir izgatavotas no nātrām un pilna ar lapsām. baidoties no krējuma izsīkšanas. "

Jums var patikt: 6 ne-skaistuma paradumi, kas padara jūsu jutīgo ādu sliktāku

Lai uzzinātu vairāk par "steroīdu krēmu atkarību", es vērsos pie Beverly Hills, CA, dermatologa Rhonda Rand, MD un New York dermatologa Adebola Dele-Michael, MD. Lūk, ko viņiem bija jāsaka.

Saskaņā ar Dr. Randu, aktuāli steroīdi strādā, lai ierobežotu asinsvadus, kā rezultātā samazinās apsārtums un kairinājums. Tāpēc ir lietderīgi tiem, kas tos izmanto, augt "piestiprināti", jo krēmi padara to ādu labāku. "Es redzu pacientus ar ādas problēmām, kas radušās, lietojot aktuālus steroīdu krēmus tik bieži, cik ik pēc dažām nedēļām. Lai gan šis gadījums ir ārkārtējs (ir grūti pateikt, kas notiek tikai, aplūkojot viņas attēlus un neveicot pienācīgu eksāmenu), steroīds krējuma pārmērīga lietošana vai ļaunprātīga izmantošana ir biežāka nekā jūs domājat, tāpēc šī sievietes lieta rada svarīgu tematu par steroīdu krēmu izmantošanu. "

Kā paskaidro Dr Dele-Michael, „Cilvēki var kļūt atkarīgi no aktuāliem steroīdiem, jo, kamēr viņi var ārstēt noteiktas ādas slimības, steroīdu krēmu lietošanas pārtraukšana var izraisīt atsitiena efektu, ja cilvēka āda var uzliesmot vēl sliktāk nekā sākotnējā āda Šī parādība var būt biedējoša un radīt cilvēkiem iespēju turpināt lietot lokālo steroīdu, tāpēc ir jācenšas iegūt padomus, kas apliecina dermatologu, kas sertificēts uz ādas, izsitumiem uz ādas. , kas to viegli saplēsa un sasitīs, kā arī padara ādu vairāk pakļautu infekcijām. ”

Jums var patikt: Derms sajaucot savas receptes: Vai vai Dicey?

Abi ārsti ir vienisprātis, ka tāpēc, ka ir pieejami dažādi steroīdu krēmi (un septiņas dažādas steroīdu kategorijas), ir būtiski apmeklēt primārās aprūpes ārsta vietā dermatologu. "Ja persona lieto pārāk daudz steroīdu krējuma vai to, kas ir pārāk spēcīgs ādai, var rasties komplikācijas," saka Dr Rand. "Vispārējie ārsti, iespējams, nav informēti par īpašajiem stiprumiem un ieteikumiem attiecībā uz šiem produktiem. Es esmu dzirdējis arī no pacientiem, ka viņu farmaceiti ir pieņēmuši lēmumu piešķirt viņiem atšķirīgu krējumu, pamatojoties uz cenu, un tas arī rada bažas. farmaceiti arī nezina par šo krēmu specifiku, tomēr, lietojot atbilstošu steroīdu krēmus, var būt pilnīgs spēļu mainītājs un pat palīdzēt taupīt cilvēku dzīvību. "

Skatīties video: Jēkabpils cietuma jaunieši piedalās kopīgās aktivitātēs ar brīvībā esošiem jauniešiem (Septembris 2019).